HomeDetektoryPoszukiwaniaPoszukiwania z ODYNEM w dniu 17.11.2021 w okolicach Koniecpolu

Poszukiwania z ODYNEM w dniu 17.11.2021 w okolicach Koniecpolu

(10 opinii klienta)

5,00 

Poszukiwania razem z Odynem niedaleko Koniecpola

POZDRO ODYN

PŁATNOŚĆ WYŁĄCZNIE ONLINE!

Brak w magazynie

Opis

Nie musisz mieć detektora, ogarnie się jakiś ze sklepu może akurat któryś chcesz przetestować. Po wykupieniu miejsca za symboliczne 5 złotych skontaktuje się z Tobą. Muszę mieć Twoje dane tj. imię i nazwisko (akceptacja regulaminu sklepu i RODO) – ABY WPISAĆ CIEBIE NA ZGODĘ. Więcej info przez telefon

10 opinii dla Poszukiwania z ODYNEM w dniu 17.11.2021 w okolicach Koniecpolu

  1. Jarek

    Super pomysł na wspólne kopanie, jestem na tak, pozdrawiam Jarek

    • Odyn (Admin)

      Witaj, dzięki za wypowiedź. Pozdro!

  2. Przemysław Podżorski (zweryfikowany)

    super spędzony czas dziękuję i polecam

    • Odyn (Admin)

      Dzięki wielkie, do zobaczenia!

  3. MarekM

    Super inicjatywy szkoda że nie ma mnie w Polsce

    • Odyn (Admin)

      Może akurat przyjedziesz na jakiś weekend i będzie. Pozdro!

  4. Foltis

    Szkoda że nie zdążyłem, super inicjatywa 👍

    • Odyn (Admin)

      Dzięki, Pozdrawiam

  5. Szczupak

    Super pomysł. Pozdrawiam

    • Odyn (Admin)

      Dzięki, Pozdrawiam

  6. Mirek 55

    Super pomysł. Jestem na tak

    • Odyn (Admin)

      Dzięki, Pozdrawiam

  7. Sławomir

    Witaj Odyn
    czegoś takiego szukałem wspólnie rycie kiedy nie mam doświadczenia oraz sprzętu. Już od jakiegoś czasu myślę o wykrywce ale tak jak sam powiedziałeś lepiej spróbować niż od razu kupować. Jestem chętny na kopanie z wami tylko musiał bym wiedzieć wcześniej o terminie. Pozdrawiam was serdecznie z Karkonoszy ⛰️👍🏞️💪

    • Odyn (Admin)

      Siema, musisz obserwować fanpage sklepu na FB, bo tam najszybciej są wstawiane informację. Pozdrawiam

  8. Mateusz

    Dzień dobry, mam również możliwość uczestniczyć w poszukiwaniach kiedy mam zaledwie 16 lat czy poszukiwania tylko do osób dorosłych są skierowane?

    • Odyn (Admin)

      Witaj, możesz uczestniczyć. Pozdrawiam

  9. Marcin

    Witam.super pomysł,ale,fajnie by było wiedzieć przed opłatą w którym kierunku od Ktw będzie ten wypad,np.średnio dla nas z okolic czwy jechać w np.okolice bielsko-biała.pozdrawiam

    • Odyn (Admin)

      Witaj, ok, cenna uwaga, postaramy się informować w tytule datę i przybliżoną lokalizację. Pozdrawiam

  10. Sebastian

    Szkoda że nie zdążyłem a mam blisko tylko 80 km następnym razem może mi się uda

    • Odyn (Admin)

      Na spokojnie, będą kolejne. Pozdrawiam

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *